MENY
search
Du er her: Nyheiter

A-ordninga: Meirarbeid med ny lønnsrapportering

A-ordninga er frå 2015 den nye rapporteringsordninga til Skatteetaten, NAV og SSB når det gjeld lønn. Det er  innført utvida krav til rapporteringa med bla innrapportering av yrkeskode på kvar enkelt og permisjonar. 

Innrapporteringa skal skje seinast den 5. i kvar månad.

Kjelde: Revisorforeningen

A-ordningen er navnet på den nye rapporteringsordningen til Skatteetaten (inkl. skatteoppkrever), Arbeids- og velferdsetaten (NAV) og Statistisk sentralbyrå (SSB) som innføres 1. januar 2015. Én elektronisk melding vil erstatte følgende fem skjemaer som arbeidsgivere og andre opplysningspliktige leverer i dag:

  1. Lønns- og trekkoppgave (RF-1015)
  2. Terminoppgave for arbeidsgiveravgift og forskuddstrekk (RF-1037)
  3. Årsoppgave for arbeidsgiveravgift/følgeskriv til lønns- og trekkoppgave (RF-1025)
  4. Melding til Aa-registeret (NAV 25-01.10)
  5. Oppgave til lønnsstatistikk (RA-0500)

Alle som leverer noen av disse oppgavene/skjemaene i dag, skal fra 2015 levere a-melding i stedet. Og meldingen sendes til de tre etatene samtidig.

Klikk her for utskriftsvennleg versjonKlikk her for utskriftsvennleg versjon
Relaterte artiklar